הצעד הראשון לקראת ריפוי הוא לבקש עזרה

ריטריט לבריאות הנפש בתאילנד

Miracles Asia הוא מרכז גמילה מורשה בתאילנד המציע טיפולים בהתמכרויות ותכניות לבריאות הנפש בהתאמה אישית המיועדים לאנשים המתמודדים עם התמכרויות הכוללות אלכוהול, סמים או התנהגויות כפייתיות.

תוכן עניינים

לבירורים ומידע

תכנית מקצועית לבריאות הנפש

לעתים קרובות, ריטריט כללי לבריאות הגוף והנפש הוא לא יסודי מספיק עבור אנשים הסובלים מהתמכרות לאלכוהול או לסמים או אפילו מהתמכרות התנהגותית כמו הימורים.

ב-Miracles Asia, אנחנו מאמינים שאחת מאבני היסוד להשגת פיכחון שנשאר לאורך זמן היא גישה הוליסטית לטיפול, המתמודדת עם המחשבות, האמונות והרגשות של האדם שהובילו ליצירת ההתנהגויות והדפוסים הממכרים.

 

מידע חשוב

  • מרכז Miracles Asia מציע טיפול בהתמכרויות ותכניות לבריאות הנפש שנבנים בהתאמה אישית, ומותאמים לצרכים האישיים של כל אדם.
  • האורחים שלנו יכולים לבחור בין חבילות של 30, 60 או 90 יום, הכוללות 60 ימים נוספים של טיפול המשך שנועד למזער כל סיכוי להישנות ההתמכרות לאחר עזיבת מרכז הגמילה.
  • Miracles Asia הוא מרכז שיקום מורשה ומוסמך בתאילנד, עם אחוזי הצלחה של 85% בקרב אורחים השוהים יותר מ-30 יום.

 

בניגוד לכמה תכניות בריאות אחרות, אנחנו עוזרים לאורחים שלנו לפתח פיכחון שנשאר לאורך זמן, בסביבה בטוחה, לא שיפוטית ותומכת, ושמים על כך דגש משמעותי.

לצוות המטפלים המעולה שלנו יש ניסיון של עשרות שנים בסיוע לאנשים הסובלים מהתמכרויות באופן שמאפשר להם לבנות חיים מלאי גאווה.

אנחנו יותר מסתם ריטריט בריאות, או אתר נופש לבריאות הגוף והנפש…

Miracles Asia הוא אחד ממרכזי ההתמכרויות ובריאות הנפש הבודדים שפועלים בתאילנד ברישיון מלא, ומאושרים על ידי משרד הבריאות של תאילנד, מה שמבטיח שתכנית הטיפול בהתמכרות שלכם תעניק לכם את הסיכוי הטוב ביותר להגיע להחלמה מתמשכת.

בין אם אתם מטופלים בעקבות שימוש מופרז באלכוהול, התמכרות לחומרים או התמכרות התנהגותית – תכנית הטיפול ב-Miracles Asia שמותאמת לכם באופן אישי תציב את הבריאות הפיזית והנפשית שלכם בראש סדר העדיפויות של חייכם.

אנחנו מאמינים שבכך שאנחנו מספקים לכם תובנות לגבי ההתמכרות שלכם, ונותנים לכם כלים שונים וטכניקות שיעזרו לכם להישאר פיכחים, אנחנו מאפשרים לכם ליצור שינוי משמעותי באורח החיים שלכם.

 

הקשר בין בריאות הנפש להתמכרות

ב-Miracles Asia אנחנו שמים דגש משמעותי על התמודדות עם שני הנושאים בו זמנית, משום שלעתים קרובות הם קשורים זה לזה.

בעיות נפשיות עשויות לעתים קרובות להוביל להתמכרות משום שאנשים נוטים ״לטפל״ בעצמם באמצעות סמים או אלכוהול כדי להתמודד עם הסימפטומים שלהם.

עניין זה עלול להחמיר את התסמינים ולהוביל את האדם למעגל אימה של שימוש בסמים או של התנהגות כפייתית כדי להתמודד עם בעיות נפשיות שייתכן שלא היו מאובחנות במשך שנים.

שימוש מופרז בסמים עשוי להשפיע רבות על הסימפטומים של מחלות נפשיות ולהקשות על ההתמודדות עם המצבים שנוצרים בעקבותיהן.

כמו כן, אנשים שסובלים גם מבעיית שימוש בסמים וגם ממחלת נפש הם בעלי סבירות גבוהה יותר לחוות תסמינים וסיבוכים חמורים משני המצבים.

התמכרות עשויה להוביל לבעיות נפשיות גם משום שהיא משנה את הכימיה של המוח שלנו, וגורמת לעתים קרובות לדברים כמו שינויים במצבי רוח, חרדה, דיכאון ובעיות נפשיות אחרות שלא היו שם קודם.

בעיות נפשיות יכולות להוביל להתמכרות, והתמכרות יכולה להוביל לבעיות נפשיות.

 

איך Miracles Asia יכולים לעזור בתהליך ההחלמה שלכם

ריטריט הבריאות שלנו שתוכנן במיוחד עבור מכורים מציע לכם הזדמנות להתרחק מהטריגרים ומגורמי הלחץ שעלולים להוביל אתכם לחזור לדפוסי ההתמכרות לסמים.

בסביבה שלווה ותומכת, תוכלו להתחיל לעבוד על הבעיות שהובילו אתכם למעגל ההתמכרות מלכתחילה.

ריטריט הבריאות שלנו, הממוקד בפיכחות, יכול לספק לכם את המבנה והשגרה שלעתים קרובות חסרים לכם כאשר אתם סובלים ממצב של בעיות נפשיות.

יצירת לוח זמנים קבוע יחסית של פעילויות וטיפולים עם הצוות שלנו יכולה לעזור להפחית את החרדה ולקדם חשיבה חיובית.

אנחנו נעזור לכם לפתח מנגנוני התמודדות בריאים שיעזרו לכם להתמודד עם מתח ועם חרדה. כישורים אלה יכולים לעזור לכם בחיי היומיום ובמצבים שיאיימו על הפיכחות שלכם בעתיד.

בריאות נפשית היא חלק חשוב בהחלמה מהתמכרות.

בדיוק כמו שבריאות פיזית יכולה לעזור לגוף להחלים, כך בריאות נפשית יכולה לעזור לנפש להשתקם.

ההתמכרות גובה מחיר הן מהגוף והן מהנפש, וחשוב להתייחס לשניהם במהלך תהליך ההחלמה מההתמכרות.

אם אתם או יקיריכם מתמודדים עם התמכרות, אל תהססו לפנות לעזרה.

אנחנו בטוחים שנוכל להציע לכם את התמיכה ואת ההכוונה הדרושות כדי שתוכלו להתחיל את המסע שלכם להחלמה ארוכת טווח.

 

מה שהופך את Miracles Asia לתכנית מספר 1 בתאילנד לבריאות הנפש

למטה מוצגות רק כמה נקודות מרכזיות שמדגישות את מה שהופך את תכנית האשפוז ב-Miracles Asia למוצלחת כל כך ולמועילה כל כך עבור כל מי שמשתתף בה:

  • ייעוץ ראשוני חינם וללא התחייבות שמטרתו לשוחח בנוגע להחלמתכם ולבריאותכם הנפשית.
  • בדיקת בריאות מלאה בבית חולים בינלאומי פרטי שנמצא בקרבת מקום, הכוללת גישה למגוון שירותים כמו בדיקות דם מקיפות, סריקות MRI, EEG, בדיקות עיניים וייעוץ תזונה.
  • טיפול פסיכותרפיה פרטני, שיעורי פסיכו-חינוך קבוצתיים וסיוע מתמשך מצוות מומחי ההתמכרות המוסמכים שלנו.
  • תכנית מותאמת אישית שנבנית במיוחד עבורכם, ומתבססת על ההיסטוריה ועל הצרכים הייחודיים שלכם. אנחנו מתייחסים לכל אחד ואחת מהאורחים כאינדיבידואל ועובדים איתם באופן ישיר במטרה להגיע לשורש בעיית ההתמכרות שלהם.
  • גישה לסביבה יפה ושלווה בתוך מתחם אירוח יוקרתי, וטיפול אישי שמתאפשר בזכות העובדה שאנחנו מקבלים רק 15 אנשים לתכניות שלנו בכל זמן נתון.
  • חבילת טיפול המשך מקיפה הכוללת גישה לטיפול פרטני מקוון למשך חודשיים מרגע שתשלימו תכנית טיפול אשפוזית בת 30 יום.
  • הבטחה למניעת הישנות המעניקה לכם 30 ימי טיפול ללא תשלום במקרה שתסבלו מהישנות ב-12 החודשים שלאחר שהות של שלושה חודשים במרכז הטיפולים שלנו.
  • היכולת לפתח אורח חיים מלא ובריא יכולה להיראות כאילו שהיא במרחק של מיליון קילומטרים עבור מי שסובלים מהתמכרות ומבעיות נפשיות.

למרות שכל מסע בריאותי מכיל מכשולים בדרך, אנחנו מאמינים בלב שלם שצוות המומחים האכפתי שלנו הוא אחד הצוותים הטובים בעולם שיכולים לעבוד אתכם במטרה לאמץ שינוי שבאמת יישמר לאורך זמן.

התחל את הגמילה שלך בפוקט, תאילנד

מוכנים לחוות את ההבדל ב-Miracles Asia?

צוות המומחים שלנו להתמכרויות יסייעו לכם לקבל את העזרה שאתם צריכים. התקשרו אלינו עוד היום, או השאירו את פרטיכם על מנת להתחיל את המסע אל גמילה מוצלחת.

עלוני מידע - מירקלס אסיה

שלחו פרטי התקשרות
לשיחת ייעוץ חינם!

למחירים ועוד פרטים הזינו את פרטי הקשר שלכם וניצור עמכם קשר לשיחת ייעוץ חינם עם איש מקצוע המומחה בתחום ההתמכרויות.