זה בסדר שיהיה לכם קשה, אבל לעולם אל תוותרו.

טיפול בחרדה

Miracles Asia הוא מרכז גמילה יוקרתי בתאילנד המציע תוכנית טיפולים מקיפה למתמודדים עם הפרעות חרדה. אנחנו מציעים לאורחים ולאורחות שלנו סביבה בטוחה ותומכת שבה ניתן לטפל בבעיות עמוקות באופן דיסקרטי.

תוכן עניינים

לבירורים ומידע

עזרה לסובלים מהפרעות חרדה

רבים מהאורחים שלנו ואף מהצוות שלנו בעברם פנו לסמים, לאלכוהול, להימורים, לאינטרנט, לפורנו, לקניות ולצורות אחרות של בריחה כדי לנסות להפיג חרדה או להתגבר עליה.

טיפול בחרדות

דרכים אלה מטשטשות את החרדה באופן זמני בלבד ולעתים קרובות מובילות לסבל רב יותר ולבעיות נוספות.

מידע חשוב:

  •     ב-מירקלס אסיה האורחים שלנו יכולים לצפות לפתח הרגלים בריאים והרגלים ושל טיפול עצמי שניתן לשלב בקלות בחיי היומיום שלהם.
  •     האורחים יכולים לבחור בין תוכניות טיפול של 30, 60 או 90 יום.
  •     תסמינים של חרדה הם לעתים קרובות הבסיס להתמכרויות או להתנהגויות כפייתיות.

חשוב להכיר בכך שהחרדה שלכם מגיעה ממקום שניתן לטפל בו, ברוב המקרים ללא צורך בתרופות נוספות.

צוות המטפלים שלנו פועל במטרה לספק דרך מגוונת וארוכת טווח כדי לסייע לאורחים עם הפרעות החרדה שלהם.

טיפול שמסייע להרגיע את תסמיני החרדה

ברוכים הבאים וברוכות הבאות למרחב שעוצב וטופח במיוחד להרגעת הנפש שבו יוצאים אל הפועל תהליכים המסייעים לכך באופן מיידי.

המתקן ממוקם באזור שקט של פוקט ומוקף בג'ונגל שופע שהופך את החיבור לטבע לחלק מהחוויה. הצוות שלנו מטפל בהפרעות חרדה בסביבה הרגועה הזו כבר כמה שנים; הסביבה והצוות עוזרים לכל האורחים להרגיש בנוח יותר עם עצמם במרחב שבו הם יכולים להיות חופשיים מפחד ומשיפוטיות.

זכרו: במירקלס אסיה זה בסדר לשחרר ולהיות עצמכם.

הדאגות שלכם מבחוץ יהפכו למשניות ככל שתתמקדו בעצמכם ובשקט הנפשי שלכם. או אז תוכלו להתמודד עם הבעיות שלכם ולטפל בהן עם המטפל שלכם מתוך מקום של שלווה, ולהתגבר על כל מה שיוצר כאוס בחייכם כרגע ועל כל חוויות העבר שלכם שעשויות להגביר את החרדה שלכם.

הליכות בטבע, טיולים לאיים, ביקורים בחוף הים ואוכל מזין שמכין אחד מהשפים הטובים ביותר בפוקט – כל אלה יעזרו לכם בתהליך ההחלמה שלכם.

כך שאם אתם סובלים מהפרעת חרדה חברתית, חרדת נטישה או חרדה כללית – כולן יוכלו להיפתר במרכז שלנו.

תוכנית הטיפול המותאמת אישית תספק לכם את הכלים הדרושים כדי להתמודד עם הסימפטומים של הבעיות הנפשיות שלכם גם הרבה אחרי שאתם עוזבים את המרכז שלנו.

רווחה נפשית ובריאות הנפש

רווחה נפשית ובריאות הנפש הן אבני היסוד שעליהן נבנתה תוכנית הטיפול בחרדות שלנו.

בין אם מדובר בשימוש בסמים, בהתמכרויות התנהגותיות, בהתנהגות כפייתית או פשוט בחרדה כללית, הרי שפיתוח הרגלים בריאים וטיפול עצמי הם צעדים חיוניים שיעזרו לכם להתמודד עם החיים שלאחר השחרור מהמרכז.

יוגה, מדיטציה וטיפול קוגניטיבי התנהגותי יעזרו לכם לפתח מצב נפשי יציב ושלווה. תרגולים אלה ישרישו בכם גם הרגלים שתוכלו לקחת איתכם בחזרה לחיי היומיום שלכם.

אהבה והתחשבות מצד הצוות שלנו, ללא הגבלות משמעותיות על השימוש בטלפון או במחשב, משרות על האורחים שלנו תחושה של נינוחות ורוגע.

תחושת הדאגה המתמדת שלכם, הסבל מהתקפי פאניקה ותסמינים גופניים נוספים של הפרעות חרדה כלליות יתפוגגו במהירות במהלך שהותכם במרכז שלנו בתאילנד.

טיפול שיעזור לכם להשתחרר

לעתים קרובות הפרעת חרדה כללית קשורה לטראומות מורכבות או להפרעת פוסט טראומה. מסיבה זו, חשוב לטפל בהפרעות החרדה הללו בתנאים נוחים, באמצעות טיפול בטראומות שנוטים להתעלם מהן לאורך זמן, כאלה שרבים מאיתנו צוברים במהלך החיים.

טראומה מורכבת לא נגרמת בהכרח על ידי התעללות פיזית או מינית וחשוב לזכור כי אם לא מטפלים בכך, האירועים הללו בהחלט עלולים לגרום להפרעת פוסט טראומה או להתבטא בצורה אחרת של הפרעת חרדה כללית – אבל הם לא החוויות היחידות שיכולות להוביל לטראומה מורכבת. הזנחה, חוסר טיפול בחרדה או פרידה מאדם אהוב גם הם טריגרים להיווצרות פוסט טראומה מורכבת שעם הזמן באה לידי ביטוי בהפרעות בריאות הנפש.

לרוב האנשים שמתמודדים עם הפרעות חרדה יש סוג כלשהו של טראומה מורכבת לא מטופלת. חשיפת הטראומה בסביבה בטוחה ותומכת היא הדרך היחידה לטפל בה עבור אנשים רבים.

הטיפול מורכב מכמה רבדים, וסוג התוכנית הטיפולית שמתאימה לכם יתברר לפני ובמהלך השהייה שלכם במרכז.

טיפול בחרדה ודיכאון

זכרו: שום דבר מעוות לא יכול לשרוד כאשר מאיר עליו האור. ההכרה במה שעשוי להיראות מעוות בעיניכם וההכרה בהשפעותיו על חיי היומיום שלכם יעזרו לכם להיכנס לתקופה חדשה בחייכם שבה תהיו משוחררים מאירועי העבר.

הכניסה למירקלס אסיה

לפני שתתחייבו להיכנס לגמילה בתאילנד, צוות הקבלה שלנו ילווה אתכם לפגישת ייעוץ בחינם כדי לדון במצבכם ובמטרה לקבוע אם Miracles Asia הוא המקום הנכון עבורכם.

ברגע שתגיעו תקבלו חדר פרטי משלכם עם רמת נוחות שהייתם מצפים לה מכל אתר נופש 5 כוכבים.

אנחנו מעניקים לאורחים שלנו שפע של מרחב ופרטיות כדי שירגישו בנוח כמה שיותר מהר.

תהליך הקבלה כולל הערכות עם מנהל הקליניקה וצוות התמיכה ובדיקות עם הצוות הרפואי. לאחר שתתמקמו, תעברו בדיקה בריאותית מלאה בבית חולים בינלאומי סמוך.

חשוב לנו לבדוק הכל באופן יסודי כדי שנוכל לבנות את תוכנית הטיפול הטובה ביותר והיעילה ביותר בשבילכם.

ערך מוסף נוסף הוא ההזדמנות לפגוש אורחים אחרים שמגיעים מרקעים שונים ומכל העולם. אנשים רבים נהנים לפגוש את האורחים האחרים ולשמוע על המטרה שלשמה הם נכנסו למרכז.

כמובן שאין לכם כל מחויבות לחלוק את הסיפור שלכם עם הקבוצה, למרות שלעתים קרובות דיבור על הדברים בקול רם עשוי לעזור לכם, וכשאתם נמצאים בקבוצה של עמיתים הרי שעל רוב הסיפורים אפשר לצחוק. כולנו מגיעים מסיטואציות כאוטיות, ולכולנו יש סיפורים מוגזמים מהעבר. ברגע שאנחנו מרגישים בנוח, זה יכול להיות כיף לבחון את הסיפורים האלה ואפילו לצחוק מהם.

בשורה תחתונה, הטיפול בהפרעת חרדה כללית או בבעיות שימוש בסמים יכול להיות מוצלח וגם מהנה. כאן זה לא כלא, ההפך הגמור מכך – והמטרה של המקום היא לשחרר אתכם עכשיו ובעתיד מהפרעות בריאות הנפש שמעכבות אתכם.

השהייה שלכם במירקלס אסיה תעזור לכם לראות את הדרך הטובה ביותר עבורכם שבה תרצו ללכת בחייכם, ותעניק לכם את המפתחות שיפתחו לכם את הדלת לדרך הזו.

כולנו רק צריכים לנשום, אבל לפעמים בנסיבות מסוימות זה עשוי להרגיש בלתי אפשרי לנשום ולהירגע מספיק זמן כדי לראות את הדברים בצלילות. מירקלס אסיה תעזור לכם לנשום מחדש ולראות את הדברים בצלילות, כך שבסופו של דבר אתם אלה שתבחרו באיזו דרך תרצו ללכת בחייכם.

התחל את הגמילה שלך בפוקט, תאילנד

מוכנים לחוות את ההבדל ב-Miracles Asia?

צוות המומחים שלנו להתמכרויות יסייעו לכם לקבל את העזרה שאתם צריכים. התקשרו אלינו עוד היום, או השאירו את פרטיכם על מנת להתחיל את המסע אל גמילה מוצלחת.

עלוני מידע - מירקלס אסיה

שלחו פרטי התקשרות
לשיחת ייעוץ חינם!

למחירים ועוד פרטים הזינו את פרטי הקשר שלכם וניצור עמכם קשר לשיחת ייעוץ חינם עם איש מקצוע המומחה בתחום ההתמכרויות.