גמילה מסמים ואלכוהול

גמילה מסמים ואלכוהול
גמילה מסמים ואלכוהול

הגמילה שלך היא הצעד הראשון להשתחררות מהתמכרות

מירקלס אסיה מציע את תוכנית הגמילה המובילה בתאילנד, עם צוות מקצועי ומנוסה, טיפול אישי מותאם, ומתקנים מהשורה הראשונה. זוהי הסביבה האידיאלית והבטוחה ביותר להתחיל במסע ההחלמה מהתמכרות לסמים או אלכוהול ולשוב לחיים בריאים ומאוזנים.

תוכנית גמילה משימוש לרעה בסמים ואלכוהול

תוכניות הגמילה של מירקלס אסיה בתאילנד תוכננו במיוחד כדי לטהר את גופך, נפשך ורוחך, ולספק לך את הכלים הדרושים לחיים בריאים ומאוזנים ללא התמכרויות.

צוות המומחים הקליניים שלנו יעבוד איתך באופן אישי כדי לפתח תוכנית טיפול ייחודית המותאמת לצרכיך הספציפיים ומסייעת להתגבר על כל היבטי בעיית השימוש לרעה בסמים או אלכוהול.

הדרך הבטוחה ביותר להתחיל את ההחלמה שלך

הכניסה לתוכנית גמילה אשפוזית היא הדרך הבטוחה והאפקטיבית ביותר להתחיל במסע ההחלמה מאלכוהול או סמים.

גמילה מאלכוהול וסמים

 

בשלבים הראשונים של הגמילה צפויים תסמיני גמילה, ובמקרים מסוימים נדרש טיפול רפואי או תרופתי. עוצמת ומשך תסמיני הגמילה משתנים מאדם לאדם, בהתאם לסוג החומר, משך השימוש וכמות היומית.

חשוב לדעת על מרכז מירקלס אסיה

  • מירקלס אסיה הוא מרכז גמילה מוביל בתאילנד המספק תוכנית גמילה בטוחה ואפקטיבית כחלק מתהליך השיקום מהתמכרות.
  • המרכז מורשה ומאושר על ידי משרד הבריאות הציבורית של תאילנד.
  • מתקני בית חולים פרטיים זמינים במקרה של תסמיני גמילה קשים עבור אורחים המפסיקים לצרוך אלכוהול או סמים.

חשוב לזכור שגמילה היא חלק טבעי והכרחי בתהליך ההחלמה מהתמכרות.

הצוות הקליני שלנו ילווה אותך לאורך התהליך ויסייע בהקלת תסמיני הגמילה באמצעות מגוון אפשרויות טיפוליות. עם הגעתך ל-מירקלס אסיה תעבור הערכה מקיפה, ובמידת הצורך תופנה לאשפוז קצר מועד באחד מבתי החולים הפרטיים השותפים שלנו לטיפול בתסמינים קשים.

התמכרות לסמים ואלכוהול

 

אנו ממליצים לשתף את הצוות בפרטים על תסמינים קודמים או ניסיונות גמילה קודמים על מנת שנוכל להיערך בצורה המיטבית. בדרך כלל, תקופת הגמילה אורכת 7-10 ימים בהתאם להיסטוריית השימוש. לאחר מכן עשויים להופיע תסמינים קלים יותר שלא ימנעו השתתפות מלאה בתוכנית הטיפול שלנו.

למה לבחור בגמילה בתאילנד?

עבור אנשים רבים, גמילה היא שלב חיוני בדרך לבריאות גופנית ורווחה נפשית כחלק מהרחקתם משימוש לרעה בחומרים.

ואיזה מקום טוב יותר להתחיל את ההחלמה מאשר בתאילנד?

עם גישה הוליסטית לבריאות, נופים מרהיבים ותרבות מקומית עשירה, תאילנד ידועה כיעד מצוין למי שמבקש איזון והרמוניה פנימית.

מרכז הגמילה מירקלס אסיה שוכן בלב הטבע הקסום של תאילנד ומשלב מגוון רחב של טיפולים כדי לסייע בתהליך ההחלמה באופן הוליסטי. האווירה הרגועה, האוכל הבריא והמזין, והאנשים החמים ומכניסי אורחים יוצרים סביבה תומכת ומאפשרת התחלה חדשה בריאה ומאוזנת יותר.

אם אתה מחפש מקום להתחיל מחדש, תאילנד ו-מירקלס אסיה הם הבחירה המושלמת.

ריטריט גמילה בפוקט

האווירה הרגועה והאקלים הנעים של פוקט הופכים אותה ליעד אידיאלי לגמילה והחלמה מהתמכרות.

התוכנית שלנו משלבת מגוון רחב של טיפולים הוליסטיים המיועדים לקדם ריפוי פיזי ונפשי.

בסופי השבוע תוכל להירגע על החופים המרהיבים של פוקט או לטייל ולחקור אתרים מפורסמים כמו הבודהה הגדול, חוף באנג טאו ומפרץ פאנג נגה.

השהות בטבע והנופים המרהיבים יסייעו לך להשיב את האיזון והרוגע הפנימי בדרך להחלמה.

למה לבחור ב-מירקלס אסיה?

כמרכז הגמילה המוביל בתאילנד, מירקלס אסיה מתמקד בטיפול אישי ויסודי לכל אורח. אנו מקבלים רק 15 אורחים בכל פעם על מנת להבטיח תשומת לב מקסימלית לכל אחד במהלך השהות.

המרכז שלנו בשטח 1300 מ"ר תוכנן לאפשר חוויית החלמה רגועה ומרגיעה עם ארבע בריכות שחייה, תחנת אחיות 24/7, חדר טיפולים, ספרייה ועוד. האירוח כולל חדר פרטי עם חדר רחצה פרטי, מיזוג אוויר, טלוויזיה מסך שטוח ו-Wi-fi.

אנו מציעים שיעור הצלחה של 85% ומתקנים ברמה בינלאומית, מה שהופך אותנו לבחירה המושלמת לתוכנית גמילה יעילה ופרטנית. אם אתה או מישהו קרוב אליך מתמודד עם התמכרות, אנו יכולים לסייע במסע ההחלמה.

 

שאלות נפוצות

האם תוכנית הגמילה בטוחה?

כן, תוכנית הגמילה שלנו מאוד בטוחה. אנו משתמשים אך ורק בשיטות גמילה שעברו בדיקה ואושרו על ידי משרד הבריאות של תאילנד. נוסף על כך, כל חברי הצוות של מרכז מירקלס אסיה הם אנשי מקצוע מיומנים ובעלי ניסיון רב בליווי וסיוע למטופלים במהלך תהליך הגמילה המורכב.

כמה זמן נמשך תהליך הגמילה?

אורך תהליך הגמילה משתנה מאדם לאדם בהתאם למצבו הספציפי. עם זאת, רוב המטופלים שלנו משלימים את שלב הגמילה הראשוני תוך כ-7 עד 10 ימים.

אילו ארוחות נכללות בתוכנית הגמילה?

אנו ב-מירקלס אסיה מציעים מגוון רחב של ארוחות – הן אוכל תאילנדי מסורתי וטעים והן מנות מערביות. אנו יכולים להתאים את התפריט לרוב הגבלות התזונה והדיאטות. בנוסף, השפים המקצועיים שלנו אף יכולים לבשל מנות מיוחדות לפי בקשת המטופלים.

האם תהליך הגמילה יעזור לי להוריד במשקל?

למרות שאיננו מרכז הרזיה, חלק גדול מהמטופלים שלנו אכן מדווחים על ירידה במשקל כתוצאה מתוכנית הגמילה. כאשר הגוף משתחרר מרעלים ומקבל תזונה בריאה, הוא נוטה להוריד משקל עודף באופן טבעי.

האם משתמשים בעיסוי תאילנדי מסורתי במהלך תהליך הגמילה?

אמנם עיסוי תאילנדי יכול לעזור בתהליך ניקוי הגוף מרעלים, אך בדרך כלל רוב המטופלים ב-מירקלס אסיה לא יקבלו עיסוי עד שתסמיני הגמילה שלהם יחלפו בהצלחה.

כיצד מתבצע התשלום עבור תוכנית הגמילה?

מרכז מירקלס אסיה מקבל את כל כרטיסי האשראי העיקריים. ניתן גם לשלם באמצעות העברה בנקאית ישירה. עבור מטופלים הזקוקים לאשפוז במהלך הגמילה אנו ממליצים להסדיר את נושא המימון מראש בשיחת ההערכות לפני הגעתם למרכז.

אם יש לך שאלות נוספות, אל תהסס ליצור קשר עם צוות הקבלה שלנו או לחץ כאן כדי לחזור לדף הבית ולראות סקירה מקיפה של כל אפשרויות הטיפול ותוכניות הגמילה שלנו.

 

מידע נוסף שעלול לעניין אותך:

 

מוכנים לחוות את ההבדל ב-Miracles Asia?

צוות המומחים שלנו להתמכרויות יסייעו לכם לקבל את העזרה שאתם צריכים. התקשרו אלינו עוד היום, או השאירו את פרטיכם על מנת להתחיל את המסע אל גמילה מוצלחת.

לבירורים ומידע

עלוני מידע - מירקלס אסיה

שלחו פרטי התקשרות
לשיחת ייעוץ חינם!

למחירים ועוד פרטים הזינו את פרטי הקשר שלכם וניצור עמכם קשר לשיחת ייעוץ חינם עם איש מקצוע המומחה בתחום ההתמכרויות.